ماشین سازی به نفت باخت و یک قدم به سقوط نزدیک شد - بی باک نیوز

بی باک نیوز ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۶:۴۸

ماشین سازی به نفت باخت و یک قدم به سقوط نزدیک شد

سرویس ورزش پایگاه خبری تحلیلی بی باک ؛ بخش مهمترین عناوین: تبریز- تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در هفته بیست و دوم لیگ برتر مقابل نفت تهران شکست خورد. به گزارش خبرنگار بی باک، عصر امروز شنبه و در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر، ماشین سازان تبریز در خانه خود مقابل نفت تهران به میدان رفتند که این دیدار در نهایت با دو گل محمد قاضی و ایگور پراهیچ در دقایق 19 و 67 به سود تیم نفت و علی دایی به اتمام رسید. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)