چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۰:۴۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
کاپ ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۶:۴۶

ابراهیم زاده:زرگر با سیاست داوری کرد

سرمربی مس کرمان گفت:می دانستیم خط هافبک و فوروارد ملوان سرعتی است و دریبل زن هستند. به گزارش کاپ ، منصور ابراهیم زاده در نشست خبری پایان بازی تیمش مقابل ملوان اظهار داشت: فرصت هایی که داشتیم از آن استفاده نکردیم که بتوانیم بالای جدول باشیم.این یک واقعیت درباره فوتبال است. همه نوع حرکتی انجام دادیم. می دانستیم خط هافبک و فوروارد ملوان سرعتی است و دریبل زن هستند.متاسفانه نتوانستیم به آنچه که شایستگی اش را داشتیم برسیم ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)