چندین مسافر در اتوبوسی در تلاویو چاقو خوردند - ایسکانیوز

ایسکانیوز ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ - ۱۰:۱۹

چندین مسافر در اتوبوسی در تلاویو چاقو خوردند

چهارشنبه - 1393/11/01 - 10:12:30 ایسکانیوز: پلیس اسرائیل اعلام کرد بر اثر حمله افرادی به یک اتوبوس در تل آویو چندین مسافر چاقو خورده اند و زخمی شدند. به گزارش الجزیره، سخنگوی پلیس اسرائیل گفت: شخص ضارب که پس زخمی کردن مسافران قصد فرار از صحنه را داشت، به وسیل پلیس مورد هدف قرار گرفت و از ناحیه پا زخمی شد. حمله به این اتوبوس صبح چهارشنبه اتفاق افتاده است. بر اساس گزارش ها در این حادثه 10 نفر مجروح شده اند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)