پورموسوی: می خواهیم با امتیاز به ایران برگردیم - برترین ها

برترین ها ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۰۹:۰۴

پورموسوی: می خواهیم با امتیاز به ایران برگردیم

ورزش سه: سید سیروس پورموسوی پیرامون شرایط استقلال خوزستان اظهار کرد: خدا را شکر می کنیم مثل همیشه در یک بازی سخت مقابل الفتح ما را کمک کرد و توانستیم سه امتیاز حساس و شیرین را به دست آوردیم و به ملت بزرگ ایران تقدیم کنیم. او با بیان اینکه تمرینات خوبی طی سه، چهار روز اخیر پشت سر گذاشتیم، ابراز کرد: امروز و فردا نیز تمرینات مان را در زمین الاهلی برگزار می کنیم و یک روز قبل از بازی با الجزیره راهی ابوظبی می شویم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)