بازیکنان اصلی ریکاوری کردند/بازدید از شهر در عصر - خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ - ۱۴:۴۷

بازیکنان اصلی ریکاوری کردند/بازدید از شهر در عصر

به گزارش خبرگزاری فارس ، تیم ملی امید فوتبال ایران بعد از پیروزی 2 بر یک مقابل تیم ملی آلبانی صبح امروز از ساعت 10 صبح به وقت محلی یک جلسه تمرین کرد. * در ابتدای تمرین محمد خاکپور سرمربی تیم امید در خصوص مسائل فنی بازی با آلبانی و برنامه تمرین با بازیکنان صحبت کرد. * با تشخیص کادر فنی، یازده بازیکن ارنج اصلی بازی با البانی، تمرینات ریکاوری روز بعد از مسابقه را زیر نظر مربی بدنساز برگزار کردند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)