به قالیباف پیرامون "تخلفات" شهرداری تذکر دادم - ناطقان

ناطقان ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۵:۴۵

به قالیباف پیرامون "تخلفات" شهرداری تذکر دادم

کاندید دوازدهمین دوره ریاست جمهوری تاکید کرد: در اسفند 93 به شهردار تهران گفتم که چه تخلفاتی در شهرداری های تهران انجام می شود که او گفت دست روی دل من نگذار که در شهرداری ها واویلا است. من معتقدم که برادر دست بجنبان و با تخلفات مقابله کن. ما نباید از این تذکرات ناراحت شویم، اگر من هم تخلفی انجام دادم باید به من تذکر داده شود. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)