شهیدبهشتی معماردستگاه قضایی مبتنی برفقه و احکام الهی - هم اندیشی

هم اندیشی ۱۳۹۴/۰۴/۰۷ - ۱۳:۳۵

شهیدبهشتی معماردستگاه قضایی مبتنی برفقه و احکام الهی

دادستان کل کشور گفت: یکی از مسائلی که پس از انقلاب اسلامی ایران مطرح شد این بود که لزوم ایجاد دستگاه قضایی مبتنی بر فقه و احکام الهی در دستور کار قرار گیرد و شهید بهشتی از این نظر نیز پیشگام بود. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)