اختلال در موجودی کارت سوخت در صورت عدم مراجعه به جایگاه - الف

الف ۱۳۹۳/۱۱/۰۳ - ۲۲:۲۵

اختلال در موجودی کارت سوخت در صورت عدم مراجعه به جایگاه

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: دارندگان بنزین 400 تومانی بایستی یک بار در طول بهمن ماه به یکی از پمپ بنزین های سراسر کشور مراجعه و اقدام به سوختگیری کنند تا اختلالی در موجودی کارت سوخت ایجاد نشود. سیدناصر سجادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: با ابلاغ مصوبه از سوی معاونت ریاست جمهوری شرکت ملی پخش فرآورده نفتی عرضه بنزین 400 تومانی در جایگاه ها متوقف شد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)