بومی سازی ساخت پمپ های پالایشگاهی در کشور/ورود پمپ خارجی به کشور توجیه اقتصادی ندارد - باشگاه خبرنگاران

باشگاه خبرنگاران ۱۳۹۳/۱۱/۰۵ - ۰۶:۱۸

بومی سازی ساخت پمپ های پالایشگاهی در کشور/ورود پمپ خارجی به کشور توجیه ...

رئیس هیئت مدیره شرکت پمپ های صنعتی ایران با تاکید براینکه ساخت پمپ های پالایشگاهی در کشور کاملا بومی سازی شده است گفت: در حال حاضر هیچ گونه وابستگی برای تامین قطعات به خارج از کشور در این زمینه وجود ندارد و هر نوع واردات پمپ به داخل مطلقا توجیه اقتصادی برای کشور به همراه نخواهد داشت. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)