راه اندازی سامانه نظارت آنی مالی در دستگاه های اجرایی کرمان - خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس ۱۳۹۳/۱۱/۰۵ - ۰۸:۴۹

راه اندازی سامانه نظارت آنی مالی در دستگاه های اجرایی کرمان

حمید شیخ اسدی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در کرمان با بیان اینکه راه اندازی سامانه نظارت آنی مالی و خزانه داری با عنوان سناما در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی است، اظهار داشت: این سامانه در راستای اصلاح و تقویت همه جانبه نظام مالی کشور و استان برنامه ریزی شده است. مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان بیان کرد: این اقدام در راستای اجرای تکالیف قانونی مندرج در ماده 95 قانون محاسبات عمومی و ماده 46 قانون برنامه پنجم توسعه انجام می شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)