فرماندار مشگین شهر خواستار بازگشایی یکی از جایگاه های cng شد - سبلانه

سبلانه ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۴:۰۹

فرماندار مشگین شهر خواستار بازگشایی یکی از جایگاه های cng شد

در جلسه مشترک که با حضور شهرداری و شرکت گاز برگزار شده بود فرماندار شهرستان خواستار بازگشایی یکی از جایگاه های cng شهرداری شد تا این مشکل به صورت ریشه ای حل شود. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)