ملبورن میلیاردی شد - ایسنا

ایسنا ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۱۵:۳۱

ملبورن میلیاردی شد

فروش فیلم سینمایی ملبورن به مرز یک میلیارد رسید. حبیب اسماعیلی پخش کننده این فیلم در گفت وگویی با خبرنگار سینمایی ایسنا مطرح کرد: این فیلم که بیش از 30 روز از اکران آن می گذرد، تاکنون حدود یک میلیارد فروش در تهران و دیگر شهرها داشته است. به گفته ی او؛ قرار است اکران این فیلم همزمان با جشنواره فیلم فجر در سالن هایی که میزبان جشنواره نیستند، ادامه داشته باشد. ضمن اینکه فیلم ملبورن پس از جشنواره فجر نیز در پردیس های سینمایی روی پرده خواهد بود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)