واکنش آخوندی به اعتصاب کامیون داران: اعتراض حق رانندگان است - اطلاعات روز

اطلاعات روز ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۲:۳۶

واکنش آخوندی به اعتصاب کامیون داران: اعتراض حق رانندگان است

وزیر راه و شهرسازی با بیان این که اعتراض حق قانونی و طبیعی رانندگان است، گفت: علی رغم اینکه مسئله بیمه مربوط به سازمان تأمین اجتماعی است، اما وزارت راه و شهرسازی با تشکیل جلسات سه جانبه حاضر به کمک به رانندگان در این زمینه است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)