خیلی ها دوست دارند کار در والیبال را تجربه کنند/ مفسر قانون نیستم - مرودشت نا

مرودشت نا ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۰۵:۱۷

خیلی ها دوست دارند کار در والیبال را تجربه کنند/ مفسر قانون نیستم

به گزارش سایت خبری مرودشت نا، احمد سعادتمند در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد اینکه گفته می شود احمد ضیایی بازنشسته است و باید از سمت خود استعفا دهد و سعادتمند قرار است به عنوان سرپرست فدراسیون والیبال مشغول به کار شود، اظهار داشت: 30 سال است که در ورزش حضور دارم و مدیریت [...] ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)