ارائه خدمات شایسته به مردم؛ از اولویت مهم مجموعه بهداشت و درمان هرمزگان است - خبرگزاری برنا

خبرگزاری برنا ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۹:۰۳

ارائه خدمات شایسته به مردم؛ از اولویت مهم مجموعه بهداشت و درمان هرمزگان است

دکتر سید حسین داودی رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان در سفر به شرق هرمزگان و بازدید از مراکز خدمات جامع سلامت و پایگاههای اورژانس جاده ای گفت: ارائه خدمات شایسته به مردم؛ از اولویت مهم مجموعه بهداشت و درمان استان است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)