بایکوت؛ تحفه وزارت علوم برای خبرنگاران منتقد در هفته دولت - خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۶/۰۷ - ۰۸:۴۸

بایکوت؛ تحفه وزارت علوم برای خبرنگاران منتقد در هفته دولت

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس ، پس از گذشت دو سال از فعالیت دولت تدبیر و امید بالاخره نخستین نشست خبری وزیر علوم دولت یازدهم در روز خبرنگار برگزار شد و در آن نشست تعدادی از خبرنگاران سؤالات خود را مطرح کردند. در این نشست قرار بر این شد که به دلیل کمبود وقت، سؤالاتی که مختص معاونان وزیر علوم است در نشست های خبری بعدی که قرار بود طی روزهای آینده برگزار شود، مطرح شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)