افزایش جمعیت سالمند تا سال 2050 به 30 درصد - روزنامه قانون

روزنامه قانون ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۵:۴۷

افزایش جمعیت سالمند تا سال 2050 به 30 درصد

معاون بهداشت وزارت بهداشت با بیان اینکه طبق برآورد سازمان بهداشت جهانی تا سال 2050 جمعیت بالای 60 سال ایران به بیش از 30 درصد جمعیت خواهد رسید، گفت: متاسفانه طبق آمارها حداقل یک نفر در هر 10 سالمند، قربانی نوعی سوء رفتار با سالمندان می شوند. بنابراین پیری جمعیت ها مستلزم پاسخ مناسب و جامع بهداشت عمومی است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)