ناراضی آمدند، ناراضی تر برگشتند! - روزنامه جوان آنلاین

روزنامه جوان آنلاین ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۱۴:۲۲

ناراضی آمدند، ناراضی تر برگشتند!

یکی از خریداران ناراضی در این باره گفت: از اردیبهشت ماه برای خرید خودرو نام نویسی و پیش پرداختی به حساب ایران خودرو واریز کرده ایم، ولی تاکنون این شرکت خودرو را به ما تحویل نداده است و متاسفانه به دلیل دولتی بودن این شرکت کسی پاسخگوی ما نیست چون رئیس این شرکت نیز توسط وزارت صنعت تعیین می شود. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)