استاندار مازندران:سیاست گذاری حوزه سلامت زنان باید علمی شود - جماران

جماران ۱۳۹۷/۱۱/۰۹ - ۱۱:۵۹

استاندار مازندران:سیاست گذاری حوزه سلامت زنان باید علمی شود

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی استانداری مازندران، احمد حسین زادگان در جلسه کارگروه تخصصی بانوان و خانواده استان با اشاره به این که دولت به حوزه سلامت و سلامت زنان توجه ویژه دارد، افزود: یکی از بزرگ ترین توفیقات دولت تدبیر و امید یقینا در اجرای طرح تحول سلامت است. حسین زادگان گفت: برنامه عملیاتی برای سلامت زنان به تناسب شرح وظایف دستگاه ها با توجه به این که دقیقا قرار است از کجا آغاز و به چه نتایجی منجر شود تهیه و از سوی استانداری ابلاغ شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)