چهل سالگی و تجدید نظر - جماران

جماران ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۱۴:۳۱

چهل سالگی و تجدید نظر

می گویند چهل سالگی یعنی اوج پختگی و تجربه، اوج صلابت و عقلانیت، اوج برنامه ریزی و قانون مداریست، اوج فهم، شعور و اوج تکامل اندیشه است، در چهل سالگی هم انرژی داری و هم انگیزه و هم پای رفتن و نماندن، اگر چنین نبودی یعنی هنوز چهل ساله نشده ای حتی اگر سن ات به صد برسد، یعنی درشت استخوانی اما با سری کوچک بر بدن...!! ... ... ادامه خبر

برچسب‌ها

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)