واکنش وزارت جهاد به گرانفروشی نهاده ها - خبرگزاری تابناک

خبرگزاری تابناک ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۵:۵۵

واکنش وزارت جهاد به گرانفروشی نهاده ها

مدیرکل دفتر برنامه ریزی تامین، توزیع، تنظیم بازار و ذخایر راهبردی از راه اندازی سامانه توزیع نهاده های دامی در کشور خبر داد و گفت:انحصار در واردات نهاده ها وجود ندارد. مسعود بصیری در گفتگو با خبرنگار مهر در واکنش به عرضه نهاده های دامی وارداتی که با ارز 4200 تومانی وارد شده اند اما بسیار گران تر از نرخ مصوب به دست تولیدکننده می رسند؟، گفت:نمی خواهم کتمان کنم به هرحال ممکن است در برخی مواقع تخلفاتی رخ دهد. اما با این شدت و شیوه نیز چنین اتفاقی رخ نمی دهد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)