وزارت ارشاد امروز در حالت برزخی قرار دارد/ این وزارتخانه ارتباط خود را با مراجع تقویت کند - خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۱۳:۳۷

وزارت ارشاد امروز در حالت برزخی قرار دارد/ این وزارتخانه ارتباط خود را با ...

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت الله محمدعلی علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به اینکه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز در حالت برزخی قرار دارد، اظهار کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید با حوزه های علمیه در ارتباط باشد. وی افزود: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رابط بین مردم و حوزه های علمیه است از همین رو باید این وزارتخانه در استان قم باشد تا در کنار مرجعیت و روحانیت فعالیت کند تا از بسیاری از مسائل در امان بماند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)