هیچ جایی مانند اهواز در خطر نیست - بویر نیوز

بویر نیوز ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۰۸:۰۷

هیچ جایی مانند اهواز در خطر نیست

وزیر نفت برای چندمین بار بر ضرورت نوسازی تاسیسات فرسوده صنعت نفت تاکید و گفت: همکاران ما با چنگ و دندان این تاسیسات را اداره می کنند که از آنان سپاسگزارم. به گزارش بویرنیوز ، بیژن زنگنه امروز در نشست با نمایندگان استان خوزستان با بیان اینکه بزودی نامه ای به مقامات کشور یا رئیس جمهوری درباره تجاوز به حریم خطوط لوله خواهم نوشت ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)