طرح آب رسانی به 2 روستای باغملک به بهره برداری رسید - جماران

جماران ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۱:۲۶

طرح آب رسانی به 2 روستای باغملک به بهره برداری رسید

به گزارش ایرنا عادل حرباوی سرپریت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان در آیین بهره برداری از این پروژه گفت: برای اجر ای طرح ایستگاه تقویت فشار آب شرب روستا های بیدستان و بلقاب پنج کیلومتر شبکه داخلی احداث و یک مخزن پمپاژ و یک مخزن ذخیره ایجاد شده است. حرباوی افزود: احداث این پروژه 9 میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه در بر داشته است که 2 میلیارد ریال آن از محل اعتبارات روستاهای فاقد دهیاری توسط فرمانداری باغملک تامین شده و بقیه آن به صورت دیون در بخش فنی و مهندسی اجرا شده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)