آیین تجلیل از معلمان شهرستان چالوس برگزار شد - خبر شمال

خبر شمال ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۵:۱۵

آیین تجلیل از معلمان شهرستان چالوس برگزار شد

خبر شمال/روح الله سلطانی لشکناری/ آیین تجلیل از معلمان شهرستان چالوس با حضور مسوولین استانی و شهرستانی برگزار شد. سلیمان عبدالهی رییس آموزش و پرورش شهرستان چالوس ضمن خوش آمدگوی به معلمان و مسوولین حاضر در مراسم گفت: همه ما مدیون معلمان خود هستیم و نظام آموزش هر کشوری باعث رشد آن جامعه میشود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)