سلطانی فر: دولت و وزارت ورزش مصمم به واگذاری سرخابی ها است - بازتاب

بازتاب ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۳:۳۵

سلطانی فر: دولت و وزارت ورزش مصمم به واگذاری سرخابی ها است

وزیر ورزش و جوانان گفت: تمام مسابقات بین المللی را از بازی های کشورهای اسلامی تا بازی های آسیایی رصد کردیم و همه را در یک راستا دیدیم، روند به گونه ای است که بیشترین سهمیه را بگیریم. مسعود سلطانی فر ، وزیر ورزش و جوانان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همانطور که در مراحل شکل گیری موزه گفتیم با هماهنگی کمیته و وزارت و فدراسیون ها و همت صالحی امیری بعد از چند دهه این آرزوی جامعه ورزش به زودی افتتاح می شود ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)