زن صیغه ای در دادگاه: من را ربوده بودند - ستاره نیوز

ستاره نیوز ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۰:۲۶

زن صیغه ای در دادگاه: من را ربوده بودند

زنی جوان به نام فهیمه چندی قبل به پلیس مشهد مراجعه کرد و گفت او را ربوده بودند. این زن توضیح داد من درحالی که یک فرزند دارم مدتی قبل به دلیل اختلافات زیادی که با شوهرم داشتم، از او طلاق گرفتم. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)