آبگیری سد گتوند اشتباه بود - شبکه اینترنتی آفتاب

شبکه اینترنتی آفتاب ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۰۵:۴۲

آبگیری سد گتوند اشتباه بود

معاون وزیر نیرو تصریح کرد: آبگیری سد گتوند اشتباه بود. رحیم میدانی، معاون وزیر نیرو در امور آب در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، گفت: نظر همه کارشناسان بر این است که آبگیری سد گتوند از همان ابتدا اشتباه بوده و در این مساله تعجیل شده است. میدانی در پاسخ به این سئوال که آیا آبگیری گتوند از ابتدا درست بوده است، تصریح کرد: اگر الان با تجربیاتی که به دست آورده ایم به عقب برگردیم باید گفت که این مساله باید این مساله بعد از اجرایی شدن پروژه انتقال آب شور صورت می گرفت. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)