دوره اسانس گیری از گیاهان دارویی در هفشجان برگزار شد - خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۰۹:۲۵

دوره اسانس گیری از گیاهان دارویی در هفشجان برگزار شد

علی جمشیدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، از اجرای آموزش اسانس گیری از گیاهان دارویی در مرکز هفشجان خبر داد و اظهار کرد: بر اساس نظرسنجی های صورت گرفته برگزاری این دوره مورد استقبال کارآموزان قرار گرفت و بر همین اساس برنامه ریزی های لازم برای برگزاری این دوره آموزشی را در دستور کار قرار دادیم. وی افزود: برای اولین بار در استان چهارمحال و بختیاری دوره اسانس گیری از گیاهان دارویی در مرکز هفشجان اجرا شد که مورد استقبال کارآموزان قرار گرفت. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)