برگزاری گردهمایی سالیانه اعضای هیات علمی دانشگاه امیرکبیر - خبرگزاری مهر

خبرگزاری مهر ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۱۴:۱۵

برگزاری گردهمایی سالیانه اعضای هیات علمی دانشگاه امیرکبیر

گردهمایی سالیانه اعضای هیات علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر 23 مهرماه برگزار می شود دراین مراسم از 30 نفر از اساتیدی که ارتقا آموزشی یافته اند و 8 نفر از اساتید بازنشسته تقدیر به عمل می آید. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)