مذاکره شهرداری تهران با مالکان زمین های شهری برای مشارکت در سرمایه گذاری - خبر آنلاین

خبر آنلاین ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۱:۰۱

مذاکره شهرداری تهران با مالکان زمین های شهری برای مشارکت در سرمایه گذاری

در روزهایی که شهرداری تهران نیازمند ایجاد و کسب درآمد پایدار شهری است، جذب سرمایه گذار بخش خصوصی می تواند به توسعه متوازن شهر همچنین تبادل تجربیات اقتصادی منجر شود و منطقه 14 تهران به دلیل ویژگی های خاص و قابلیت های منحصر به فرد، بستر مناسبی برای سرمایه گذاری محسوب می شود. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)