40 درصد بیکاری از دانشگاه می آید! - رویش

رویش ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۶:۰۴

40 درصد بیکاری از دانشگاه می آید!

دوشنبه ، 4 آبان 1394 ، 16:02 مقامات دولتی می گویند ورود زودهنگام 4.5میلیون تقاضای متفاوت شغلی به بازار کار جدی شده و دانشگاه ها ایجاد کننده 40 درصد کل بیکاری کشور هستند.همچنین از هر 100 فارغ التحصیل دانشگاهی 11نفر بیکار می مانند. به گزارش رویش نیوز به نقل از مهر، مقامات دولتی مرتبا هشدار می دهند 4 میلیون و 500 هزار نفر که در حال حاضر دانشجو هستند بزودی متقاضی کار خواهند شد ولی بازار کار در شرایط فعلی ظرفیت و توان پذیرش آنها را ندارد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)