آغاز به کار گردهمایی مدیران امور اراضی منطقه یک کشور در قم - خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۲:۴۹

آغاز به کار گردهمایی مدیران امور اراضی منطقه یک کشور در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، گردهمایی مدیران امور اراضی منطقه یک کشور با حضور نمایندگان 11 استان ظهر امروز آغاز به کار کرد و مراسم اختتامیه این گردهمایی فردا ظهر برگزار می شود. در ابتدای این مراسم مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی استان قم طی سخنانی حضور در مسجد مقدس جمکران را بخشی از برنامه های گردهمایی مدیران امور اراضی منطقه یک کشور دانست و خاطرنشان کرد: با تاکید سازمان امور اراضی مصوبات این جلسه به صورت جدی پیگیری می شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)