سه پروژه نفتی در خوزستان افتتاح شد - بی باک نیوز

بی باک نیوز ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۵:۵۵

سه پروژه نفتی در خوزستان افتتاح شد

به گزارش بی باک، شه پروژه نفتی بعدازظهر امروز در خوزستان افتتاح شد، محل اجرای این پروژه ها در شهرستان های اهواز و مسجدسلیمان است که با حضور وزیر نفت به صورت رسمی افتتاح شدند. این سه پروژه شامل فاز یک توسعه میدان نفتی منصوری اهواز، واحد بهره برداری و نمک زدایی هفت شهیدان مسجدسلیمان و واحد لب سفید است. یک واحد بهره برداری و نمک زدایی 75 هزار بشکه ای در قالب فاز یک این طرح احداث شده که ظرفیت فرآورش تولید کیفی نفت خام این میدان را به سقف 100 هزار بشکه در روز می رساند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)