21 کانال منطقه 4 لایروبی شد - اقتصاد تهران

اقتصاد تهران ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۱۹:۲۴

21 کانال منطقه 4 لایروبی شد

اقتصادتهران: معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 4 گفت: در آستانه فصول بارندگی کلیه مسیل ها و کانال های درجه یک و دو منطقه شامل 21 کانال لایروبی و رسوب برداری شد. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 4 حمید ناصحی با بیان اینکه یکی از عمده ترین مشکلات شهروندان منطقه 4 بوی نامطلوب برخی از کانال هاست افزود ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)