چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۷:۵۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
روابط عمومی شهرداری ها ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۱۲:۳۸

21 کانال منطقه 4 لایروبی و سوب برداری شد

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها - معاون امورشهری و محیط زیست شهرداری منطقه 4 گفت: در آستانه فصول بارندگی کلیه مسیل ها و کانال های درجه یک و دو منطقه شامل 21 کانال لایروبی و رسوب برداری شد. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 4 حمید ناصحی با بیان اینکه یکی از عمده ترین مشکلات شهروندان منطقه 4 بوی نامطلوب برخی از کانال ها است افزود ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)