نیاز مبرم الیگودرز به پزشکان متخصص و پرستاران با توجه به شیوع کرونا - یافته
نیاز مبرم الیگودرز به پزشکان متخصص و پرستاران با توجه به شیوع کرونا
سایر منابع:
سایر خبرها
خدماتی دانشگاه علوم پزشکی یک جهاد بزرگ و قابل تقدیر است
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ا ز کرمانشاه ؛ حسینی کیا نماینده مردم شهرستان سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی گفت : در حال حاضر مشکل عمده بیمارستان امام خمینی (ره) سنقر و کلیایی کمبود اکسیژن مورد نیاز بیماران کرونایی است. او گفت : تجهیز بخش دیالیز بیمارستان و بازسازی خانه های بهداشت روستایی شهرستان جهت ارائه خدمات مطلوب به مردم باید مورد توجه قرار گیرد.
وضعیت یک میلیارد دلاری از صندوق توسعه ملی با درخواست وزیر بهداشت
به گزارش افکارنیوز ، محمد حسن آصفری نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی ، درباره افزایش مهاجرت پرستاران و کادر بهداشت و درمان به خارج از کشور به دلیل عدم رسیدگی دولت به معیشت آنان در بحران کرونا تصریح کرد:متاسفانه ما هم چنین چیزی را شنیده ایم. و اینکه آمار مهاجرت پرستاران افزایش پیدا کرده بسیار نگران کننده است. آصفری گفت: متاسفانه مهاجرت نخبگان و متخصصین و فناوران به خارج از کشور و حتی اساتید دانشگاه افزایش پیدا کرده ا
پیام تسلیت قاضی زاده در پی شهادت دکتر سیده ماندانا موسوی
بخش ICU و مسئول بخش اختصاصی بیماران کرونایی بیمارستان 17 شهریور و به صورت پیوسته و جهادی در ایام شیوع ویروس کرونا و بیماری covid19 در خط مقدم خدمت رسانی به بیماران کرونا مشغول بوده اند را به خانواده محترم ایشان، جامعه پزشکی و کادر درمان و بهداشت و سلامت مشهد مقدس تسلیت عرض می نمایم. از درگاه ایزد منان غفران واسعه الهی و علو درجات را برای روح آن شهیده سیده و سایر شهدای مدافع سلامت مسألت دارم./ سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی نماینده مردم مشهد و کلات و نائب رئیس مجلس شورای اسلامی پایان پیام ...
ابتلای 150 نفر از مهمانان یک مجلس عروسی به کرونا
: بردسکن در حال خروج از وضعیت قرمز است و به سمت سیاه شدن می رود و هم اکنون 125 نفر از کارکنان حوزه بهداشت و درمان شهرستان مبتلا به کرونا هستند و دو نفر از متخصصان زنان و زایمان بیمارستان نیز مبتلابه این ویروس شده اند که از دانشگاه علوم پزشکی مشهد درخواست کرده ایم، متخصص زنان و زایمان به شهرستان اعزام کنند. معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان بردسکن مطرح کرد: متاسفانه هنوز برخی از مردم به وجود این
فرماندار: مراکز درمانی پاکدشت با 22 میلیارد تومان اعتبار تجهیز شد
سوی ستاد ملی کرونا به منظور مقابله و کاهش روند نزولی ویروس کرونا، اقدامات لازم با همکاری تمامی دستگاه ها و نهادهای اجرایی در سطح شهرستان صورت گرفته است. وی و گفت: در حوزه درمان، دو بیمارستان زعیم و شهدای پاکدشت با تمام ظرفیت و همکاری مراکز و خانه های بهداشت، اقدامات خوبی در جهت کنترل و درمان بیماران علیرغم برخی کمبودها و مشکلات انجام داده اند. فرماندار پاکدشت افزود: خستگی کادر درمان و
تخصیص 2 میلیارد ریال اعتبار به حوزه بهداشت و درمان سنقر و کلیایی
به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، جلسه مسائل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان از جمله وضعیت بیماری کرونا در سنقروکلیایی با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، نماینده مردم شهرستان سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان، همچنین معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی، مدیران تجهیزات پزشکی، مدیر شبکه بهداشت و درمان و کادر تخصصی بهداشت و درمان شهرستان سنقروکلیایی برگزار شد. غلامرضا
شطرنج بازی قالیباف در اوج بحران کرونا / بی خبری مجلسی ها از نامه آقای رئیس
انتخابات ریاست جمهوری 1400 گرفت. او چند هفته اخیر را بیشتر با سکوت سپری کرد تا اینکه پرستاران و کادر درمان حاضر درشبکه اجتماعی توییتر در یکی، دو روز گذشته با ایجاد کارزاری از وضعیت نابسامان شان گفتند و از مسوولان دولتی و مجلسی ها خواستند که حلال مشکلات شان باشند. محمدباقر نوبخت، رییس سازمان برنامه و بودجه، سعید نمکی، وزیر بهداشت و محمدباقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی 3 مسوول بلندپایه ای
مبتلا شدن 150 نفر از شرکت کنندگان یک مجلس عروسی به کرونا در بردسکن
مهندس حسین امامیان در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: بردسکن از وضعیت قرمز خارج و به سمت سیاه شدن است و درحال حاضر تنها 125 نفر از پرسنل حوزه بهداشت و درمان شهرستان مبتلا به کرونا هستند و دو نفر از متخصصین زنان و زایمان بیمارستان نیز مبتلابه این ویروس شده اند که از دانشگاه علوم پزشکی مشهد درخواست اعزام متخصص زنان و زایمان به شهرستان کرده ایم. معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان بردسکن عنوان
بیمارستان بزرگ دزفول هم در برابر کرونا کم آورد
گروه های سنی مشاهده می شود، اما با توجه به حساس بودن افراد مسن و دارای بیماری زمینه ای، بیشتر موارد مراجعه و بستری مربوط به این گروه ها است. وی ادامه داد: همزمانی کرونا و آنفلوآنزا خطرات بیشتری را متوجه مردم می کند و فشار بیشتری نیز به کادر درمان وارد می شود بنابراین باید میزان انتشار ویروس در جامعه کاهش یابد. قمیشی خاطر نشان کرد: تا زمانی که واکسن یا داروی موثری پیدا نشود
دولت نسبت به پیگیری های رئیس مجلس برای حل مشکلات کادر درمان بی تفاوت است / ستاد ملی مقابله با کرونا به ...
از رئیس جمهور، متاسفانه دولت مردان به این موضوع توجهی نداشتند از طرفی آسیب نارضایتی کادر پرستاری مستقیما به بیماران منعکس خواهد شد، بنابراین از دولت می خواهیم به این مسئله توجه جدی داشته باشد و برای حقوق پرستاران و پرسنل بهداشت و درمان اولویت هایی قائل شوند. ستاد ملی مقابله با کرونا به ستاد دولتی تبدیل شده است وی با انتقاد از رئیس جمهور برای عدم دعوت از نمایندگان مجلس جهت حضور
ظرفیت تخت های بیمارستان شهدا دهلران تکمیل شد / وضعیت نگران کننده است
توجه مردم به این ویروس سبب شده که روزانه آمار مبتلایان به کرونا در این شهرستان افزیش پیدا کند برای برسی اخرین وضعیت شهرستان دهلران ومصوبات ستاد کرونا گفتگویی با نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار ورئیس شبکه بهداشت درمان این شهرستان داشته ایم. آمار تصاعدی جانباختگان کرونا در استان نگران کننده است نماینده حوزه جنوب در مجلس شورای اسلامی گفت : اعلام وضعیت سیاه در برخی از
نفس های گره خورده به دستگاه اکسیژن/ نبود دستگاه اکسیژن ساز در بشرویه بیداد می کند
بیمارستان های زیر 100 تخت خواب دستگاه اکسیژن ساز تعلق نمی گیرد. کمبود پرستار چالشی دیگر در حوزه سلامت بشرویه حسینی نژاد رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بشرویه با اشاره به شیفت های 18 ساعته پرستاران ادامه داد: همچنان با کمبود پرستار مواجه هستیم. او اظهار کرد: از مجموع 300 نفر کادر درمان بیمارستان بشرویه 53 مورد به کرونا مبتلا شده اند و با کمبود پرستار مواجه هستیم.
به داد کادردرمان برسید
حدود 40 درصد از مبلغ یک میلیارد دلاری اختصاص یافته برای مقابله با کرونا به وزارت بهداشت پرداخت شده است. در یکی از این جلسات آقای بذرپاش، رییس دیوان محاسبات مجلس شورای اسلامی نیز حاضر بود و قرار شد مابقی مطالبات را پرداخت کنند. نکته قابل توجه آنکه نمایندگان مجلس همچنان معتقدند که کارهای ناکرده بسیاری باقی مانده و وعده پیگیری مشکلات کادر درمان را می دهند. حال آنکه به زعم ناظران، تعطیل نشدن کلانشهرهایی
اختصاص یک دستگاه سی تی اسکن به سرخس/ طرح مسجد سنگر سلامت آغاز شد
... سالاری عنوان کرد: با پیگیری های صورت گرفته، یک دستگاه سی تی اسکن برای شهرستان سرخس تقریباً آماده شده و در آستانه ارسال به سرخس است. مدیر شبکه بهداشت و درمان سرخس بیان کرد: تست پرستار های بیمارستان مرتب مثبت می شود و پرستاران ما به استعلاجی می روند و متاسفانه کسی نیست که جایشان را پر کند و با مشکل نیروی انسانی نیز مواجه هستیم. وی با تاکید بر اینکه گندزدایی باید مجدد تقویت شود، عنوان کرد: اگر از من بپرسید، می گویم وضعیت سرخس در حال حاضر قرمز است. انتهای پیام/ ...
ورود رئیس دانشکده علوم پزشکی و نماینده مردم ساوه جلوی تعطیلی کامل بیمارستان آسیابک را گرفت/ آسیابک بغیر ...
بیماران ارائه می دهد. همچنین در ماه های اخیر با پیگیری های رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه، متخصص قلب، بخش دیالیز و ... به مجموعه درمانی آسیابک اضافه شده است. رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان زرندیه درباره اینکه آیا از تعداد تخت های بیمارستانی این شهرستان کم شده است، گفت: از زمان آغاز بیماری کرونا به بعد هیچ تختی از شهرستان کم نشده است ولی در فروردین ماه سال 98، تعداد 64 تخت بیمارستان
66 پروژه ره سلامت افتتاح شد
مشکلات مانعی برای ادامه روند توسعه در استان نشود، البته با توجه به شرایط فعلا کلنگ زنی در استان انجام نمی شود. او همچنین افتتاح مرکز فوق تخصصی در بیمارستان امام رضا (ع)، احداث شبکه غذا و دارو شبکه بهداشت و درمان شهرستان روانسر، 39 واحد پزشکان، 9 مورد احداث و نصب دستگاه اکسیژن ساز، زمین چمن مصنوعی، 6 مورد خانه بهداشت، 66 مورد پایگاه بهداشتی درمانی در شهرستان سرپل ذهاب با هزینه 200
خدایا، شیفت آخرم نباشد.../سرانه پرستار در کشور، یک ششم سرانه برخی کشورها
کردیم و البته گفتیم که پرستاران منتظر تحقق وعده های شما هستند. پیگیری مداوم مجلس برای معیشت کادر درمان اما بهارستانی ها هم تلاش کرده اند همه توان خود را برای حل مشکلات کادر درمان به کار گیرند. مصداق این ادعا، توئیت روز گذشته محمدباقر قالیباف رئیس مجلس است که نوشت: هفته ای نبوده است که کمیسیون بهداشت پیگیر معیشت کادر درمان نباشد. چه در جلسات با وزیر بهداشت و معاونان ایشان، چه در نامه بنده به رئیس جمهور، این موضوع به خصوص تخصیص کامل یک میلیارد دلار صندوق توسعه ملی پیگیری شده است. امیدوارم با همدلی دولت، حل معیشت کادر درمان به نتیجه ملموس برسد . ...
افزایش موج مهاجرت در میان پرستاران / معوقات بخش درمان چه شد؟
کارانه کادر درمان و آموزش پزشکی تا اول آبان ماه امسال به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اختصاص داد. دبیر کل خانه پرستار معتقد است که از این مبلغ در بهترین حالت شش درصد به پرستاران می سد، یعنی به طور میانگین شش میلیون تومان برای هفت ماه امسال پرداخت می شود. در واقع این منابع به نام پرستاران و به کام افراد دیگری است. تعداد کم پرستاران و طبیعتا فشار کاری بالا، موجب شده که در
فوق العاده ویژه کادر خسته بهداشت و درمان کردستان به نام پرستاران و به کام مدیران هیات علمی
دقیق بدهند این است که آنان به عنوان نمایندگان ناکارآمد دولت در استان با چه مجوزی حقوق پرستاران و کادر جان برکف و از خود گذشته بهداشت و درمان را به نام آنها و به کام مدیران واریز کرده اند؟ در حالی که این مجموعه خدوم هر روز در معرض خطر ابتلا به بیماری می باشند . بطوری که تا کنون حدود 1000 نفر از آنها مبتلا به این بیماری منحوس شده و تعدادی از آنها شهید و تعداد دیگری نیز در خط مقدم مبارزه با این بیماری
افزایش ظرفیت تخت های بخش ICU بیمارستان شهیدزاده بهبهان
درمان در اجرا و افتتاح این بخش ویژه گفت: در شرایط سخت کرونایی و نیاز شدید بیماران نیازمند درمان مراقبت های ویژه، دومین بخش ICU بیمارستان شهیدزاده بهبهان به بهره برداری رسید. او بیان داشت: معاونت درمان نیز در خصوص این بخش و شرایط ویژه افتتاح آن با توجه به کمبود شدید تخت های ویژه ICU و حجم زیاد تعداد بیماران نیازمند بستری در بخش مراقبت های ویژه هم در شهرستان و ارجاع بیماران از شهر های
13 بیمار جدید تا تکمیل ظرفیت تنها بیمارستان ابرکوه
بیمارستان به ICU کرونا تبدیل شده و ICU دوم کرونا نیز با همت دانشگاه علوم پزشکی در بیمارستان ابرکوه در حال راه اندازی است که سه تخت دیگر نیز به ظرفیت بیمارستان اضافه خواهد کرد. وی همچنین از تأمین دستگاه اکسیژن ساز 600 لیتری با حمایت خیرین شهرستان خبر داد و افزود: در حال حاضر چهار نیروی پرستار به کادر درمان بیمارستان اضافه شده و خدمت رسانی به بیماران با یک متخصص عفونی و سه متخصص داخلی در
قصه دنباله دار جدال سپیدپوشان با کرونا
درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه 80 درصد از تخت های بیمارستان ها در استان اختصاص به بیماران کرونایی دارد، گفت: مقرر شده است تا در چند روز آینده 81 تخت جدید به ICU برای پذیرش بیماران کرونایی اضافه شود که با 167 تخت موجود حدود 247 تخت خواهد شد. جلیلی با اشاره به اینکه درحال حاضر هزار و صد بیمار کرونایی در بیمارستان های استان همدان بستری هستند که نشان از تعداد بالای مبتلایان در استان
چهارمحال و بختیاری در بحرانی ترین وضعیت شیوع کرونا قرار دارد
و خاکستری قرار دارند، اظهار داشت: این در حالی است که بر مبنای تعداد بیماران بستری، هفت شهرستان شهرکرد، بروجن، لردگان، اردل، فارسان، کیار و خانمیرزا در وضعیت بحرانی و خاکستری، بن در وضعیت قرمز و کوهرنگ در وضعیت زرد قرار دارند. به گزارش ایرنا، ویروس کرونا که منجر به بیماری نوپدید کووید 19 شده است، بسیاری از کشورهای جهان درگیر کرده است و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق
ظفرقندی: 50 درصد تخت های ICU در قبضه کرونایی هاست / تهران حداقل 2 هفته تعطیل شود
به کووید 19 یعنی خروج کادر درمان از خدمت رسانی و اگر نیروی جایگزین تامین نشود، کیفیت ارائه خدمات پایین خواهد آمد. رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران، با تاکید بر اینکه باید تسهیلات و تشویق های لازم را برای تامین نیروی جایگزین در نظر گرفت، ادامه داد: به رغم اینکه کارانه پزشکان و پرستاران به موقع پرداخت نمی شود و قرارداد های پرستاران با مشکل مواجه بوده و حجم کاری بالایی در بخش های کرونایی
خلع سلاح مدافعان سلامت شدت گرفت/ ابتلای بیش از 32 هزار پرستار به بیماری کرونا
به کمک وزارت بهداشت برای مقابله با این بیماری شوم بیایند و مردم با همکاری در قطع زنجیره شیوع کرونا، مجلس با تصویب قوانین کارشناسی شده در حمایت از کادر درمانی، و دولت با اختصاص هزینه های مربوط به جذب نیرو و پرداخت مطالبات پزشکان و پرستاران ، در ریشه کنی این بیماری به کمک وزارت بهداشت بیایند در غیر اینصورت باید منتظر فاجعی بزرگ در کشور باشیم. انتهای پیام / خبرنگار : سجاد عبدلی
کاری نکنیم کرونا از هر خانواده یک قربانی بگیرد
جداسازی بیماران اقدام کردیم. معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از اعمال نکات بهداشتی سختگیرانه در امر درمان نیز خبر داد و افزود: امیدواریم با خطر کمتری از موج سوم کرونا عبور کنیم و لازمه تحقق این امر همراهی هر چه تمامتر مردم با کادر بهداشت و درمان است. وی راه اندازی کلینیک های تنفسی در کهنوج و جیرفت را طی هفته جاری از اقدامات لازم جهت خدمات دهی به مبتلایان کووید 19 دانست و
رد پای جریان های نفوذ در وزارت بهداشت از کاهش جمعیت تا افزایش قربانیان کرونا
کشورها در سازمان بهداشت جهانی شده ایم!. در این باره دو نکته مهم وجود دارد؛ اول، اصول اولیه هر تحقیقاتی می گوید افرادی که تحت تحقیقات قرار می گیرند باید از این موضوع آگاه باشند، اما مردم ما بدون آگاهی، تبدیل به سوژه تحقیقاتی شدند. دوم، افرادی که در تحقیقات شرکت می کنند نباید هزینه ای بپردازند و این درحالی است که مردم با مبالغ 30 تا 40 میلیون تومان و حتی بیشتر، برای درمان خود هزینه پرداخت کرده اند و
راه اندازی مرکز جامع درمان اعتیاد در مازندران
ایسنا/مازندران مدیرکل بهزیستی مازندران از راه اندازی مرکز جامع درمان اعتیاد بر اساس پروتکل های جدید بهداشتی در استان خبر داد. فرزاد گوهردهی در جلسه شورای معاونین اداره کل بهزیستی مازندران در بهشهر ابتدا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و شهدای مدافع حرم به ویژه شهید سردار رمضانعلی صحرایی، گفت: بالغ بر 90 هزار نفر در قالب حدود 32 هزار خانوار در شهرستان های نکا بهشهر و
ویروس کرونا در افراد متفاوت با علائم متفاوت ظاهر می شود/کادر درمان بیشتر از هر وقتی خسته اند
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رضا حق بیانی متخصص بیماریهای عفونی در گفتگو با کُردتودی با اشاره به اینکه به هر میزان که روند مبارزه با ویروس کرونا به طول بیانجامد، کادر درمان نیز به همان میزان دچار خستگی و افسردگی ناشی از این بیماری خواهندشد اظهار داشت: همانطور که بارها اعلام شد، بیماری کرونا یک بیماری هزار چهره است و ممکن است با علائم متفاوتی بروز کند. در زمان اپیدمی هر بیماری که به ما
افزایش موج مهاجرت در میان پرستاران
پزشکی اختصاص داد.دبیر کل خانه پرستار معتقد است که از این مبلغ در بهترین حالت شش درصد به پرستاران می سد، یعنی به طور میانگین شش میلیون تومان برای هفت ماه امسال پرداخت می شود. در واقع این منابع به نام پرستاران و به کام افراد دیگری است. تبعات فشار اقتصادی بر پرستاران تعداد کم پرستاران و طبیعتا فشار کاری بالا، موجب شده که در شرایط کرونایی 35 هزار پرستار به کرونا مبتلا شود. برخی از این