مقام آمریکایی: هدف ما مذاکره با ایران است - برترین ها

برترین ها ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۰۰:۲۵

مقام آمریکایی: هدف ما مذاکره با ایران است

خبرگزاری فارس: نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران دوشنبه گفت دولت این کشور طی هفته های آتی تحریم ها علیه ایران را افزایش خواهد داد. به نوشته وبگاه تایمز اسرائیل الیوت آبرامز نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران که در فلسططین اشغالی حضور دارد گفت: برنامه ما فشار حداکثری از طریق برنامه تحریم ها است. این برنامه در ماه های نوامبر و دسامبر هم ادامه خواهد داشت، چون ارتباطی با انتخابات ندارد؛ این سیاست خارجی آمریکا است و به رفتار ایران مرتبط است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)