درس عبرتی که باید از برخورد رسانه ها با ترامپ گرفت - آقای خبر

آقای خبر ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۰۲:۲۳

درس عبرتی که باید از برخورد رسانه ها با ترامپ گرفت

یک کارشناس رسانه چهار سال ریاست جمهوری ترامپ را به رینگی برای نبرد با حریفان مختلف تشبیه کرد که یکی از این نبردهای تن به تن، در جدال با رسانه ها اتفاق افتاد. مریم سلیمی مدرس دانشگاه در گفت وگویی با ایسنا اظهار کرد: ترامپ چهار سال به رسانه ها و فعالان رسانه ای توهین کرد، نادیده شان گرفت و آن ها را به انتشار و اشاعه دروغ، اخبار جعلی و اطلاعات گمراه کننده متهم کرد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)