اجازه نمی دهیم کارگران کارخانه سیمان در شب عید بیکار شوند - تعامل

تعامل ۱۳۹۳/۱۱/۲۸ - ۰۸:۳۰

اجازه نمی دهیم کارگران کارخانه سیمان در شب عید بیکار شوند

فرماندار آباده با بیان اینکه ما به تعهدات خود در قبال کارخانه سیمان عمل کرده ایم گفت: متاسفانه تاکنون اقدامی از سوی مجموعه شرکت سیمان آباده در بکارگیری کارگران اخراج شده صورت نگرفته است. محمدرضا زارع با بیان اینکه مسئولین کارخانه سیمان آباده هیچ بهانه ای برای بکارگیری مجدد نیروهای خود ندارد هشدار داد: اجازه نمی دهیم در شب عید قشر زحمت کشیده کارگر این کارخانه بیکار بمانند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)