مادر 23 ساله مشهدی 4 قلوهایش را طبیعی و سالم به دنیا آورد - مشهد فوری

مشهد فوری ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۱۲:۴۶

مادر 23 ساله مشهدی 4 قلوهایش را طبیعی و سالم به دنیا آورد

رییس بیمارستان حضرت ام البنین(س)از تولد نوزادان 4 قلو از یک مادر 23 ساله مشهدی در این مرکز خبر داد. رییس بیمارستان حضرت ام البنین(س)از تولد نوزادان 4 قلو از یک مادر 23 ساله مشهدی در این مرکز خبر داد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)