عذرخواهی سخنگوی ستاد ملی کرونا از علما و مردم قم - خبرگزاری صدا و سیما
عذرخواهی سخنگوی ستاد ملی کرونا از علما و مردم قم
سایر منابع:
سایر خبرها
معاون وزیر بهداشت: از مردم شریف استان قم عذرخواهی می کنم
: درباره موج بعدی شیوع کرونا در کشور تذکراتی را به استان ها می دهیم و صحبت هایی که درباره بحث رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی در قم شد بر اساس گزارش های رسیده به ما بود و ما موظف به تاکید به رعایت بیشتر دستورالعمل ها در استان ها هستیم. وی با تاکید بر اینکه جملات و نکاتی در جلسه اخیر ستاد ملی کرونا گفته شد، که صرفاً قصد تذکر و رعایت شیوه نامه ها بود و به هیچ وجه قصد اهانت به مردم قم، علما، امام جمعه و سایر افراد بزرگ در قم را نداشتم و ندارم، ادامه داد: در این زمینه اگر از صحبت های من سوء برداشتی شده قصد ما، فقط کنترل بیماری و رعایت دستورالعمل ها بوده و قصد دیگری وجود نداشته است. ...
چرا سخنگوی ستاد کرونا از قم عذرخواهی کرد؟
توضیحات، مساله وارد ابعاد جدیدتری شد. علی رضا رئیسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا امروز با اشاره به اظهارات چند روز پیش خود در جلسه ستاد ملی کرونا مطرح کرد. در ارتباط با صحبت های من در جلسه ستاد ملی کرونا درباره برگزاری سوگواره حدیث غربت و مردم قم سوءبرداشت شده است. ما در ستاد همیشه وضعیت شیوع کرونا و بیماران کرونایی 31 استان را تحلیل و بررسی می کنیم و با توجه به شرایط خاص ایجاد شده در
قصد اسائه ادب به مردم و علمای قم را نداشتم
. همه ما مسلمان و عاشق اهل بیتیم و با این وجود اگر مردم قم و علما و مسئولین این شهر ناراحت شده اند بدانند که قصد و غرضی نداشته ام و این هشدار، یک مسئله پزشکی بوده و توهین و بی احترامی نبوده است. گفتنی است پیش از این سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در یکی از جلسات ستاد کرونا، نسبت به عدم رعایت پروتکل ها در شهر قم انتقاد و بیان کرده بود: کسانی که با بی مبالاتی این برنامه ها را برگزار می کنند، بدون تعارف مسئول مرگ مردم در پیک بعدی کرونا هستند و باید مجازات شوند. این سخنان وی با واکنش تند برخی مسئولین و علمای شهر قم همراه شد. ...
قصد اسائه ادب به مردم شریف قم و علما را نداشتم/ بر اساس مسئولیت ها باید هشدار دهیم
به گزارش ایسنا، دکتر علیرضا رئیسی، گفت: یکی از بحث های مهم در کنترل بیماری کرونا بحث رعایت پروتکل ها است و اگر وضعیت کشور ما نسبت به سایر نقاط اروپایی و آمریکا در مقابل کنترل بیماری، مطلوب تر است، به دلیل رعایت پروتکل ها است. نقش هماهنگی بین دستگاه ها و همه مراکز آموزشی، فرهنگی، مشاغل و... بسیار در این دستاورد بزرگ قابل تقدیر است. وی با اشاره به اینکه عدم رعایت پروتکل ها خطرآفرین است، ادامه داد: حتی می تواند منجر به خیز جدی
رییسی: قصد توهین به قم نداشتم، از همکاری خوب علما سپاسگزارم
معظم رهبری هستند که به عنوان یک پیش رو در رعایت پروتکل های بهداشتی بسیار موثر بودند. همچنین همه مراجع و علما، ستاد شورای سیاست گذاری برگزاری نماز جمعه، ائمه جمعه و جماعات همکاری بسیار خوبی داشتند. رییسی اظهار کرد: نیاز است که همه هوشیار باشیم و حواس خود را جمع کنیم، زیرا اگر غفلتی صورت گیرد، منجر به افزایش بیماری می شود. البته این موضوع در برخی استان ها و شهرها مثل شهر مقدس مشهد و قم
عذرخواهی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا/ خبرهای خوب درباره خرید واکسن خارجی
تمام استان ها صحبت کرده ایم و اگر ببینیم جایی نیاز به اعلام هشدار دارد نباید آن را به توهین کردن نسبت دهیم . او همچنین با انتشار فایل صوتی بخاطر صحبت های روز گذشته اش درباره عدم رعایت پروتکل های کرونا در شهر قم، عذرخواهی کرد. رئیسی گفت : از مردم شریف، علما و ائمه جمعه استان قم عذرخواهی می کنم. جملات و نکاتی در جلسه اخیر ستاد ملی کرونا شد که صرفاً قصد تذکر برای رعایت شیوه نامه ها بود و به
اخبار ویروس کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید
علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا امروز با انتشار پیامی صوتی گفت: در ارتباط با صحبت های من در جلسه ستاد ملی کرونا درباره برگزاری سوگواره حدیث غربت و مردم قم سوءبرداشت شده است. ما در ستاد همیشه وضعیت شیوع کرونا و بیماران کرونایی 31 استان را تحلیل و بررسی می کنیم و با توجه به شرایط خاص و ایجادشده در کشور، خوشبختانه روند کنترل بیماری به ثبات رسیده است. رئیسی با اشاره به اینکه
سخنگوی ستاد ملی کرونا از ائمه جمعه و مردم قم عذرخواهی کرد
هیچ وجه قصد اهانت به مردم قم، علما، امام جمعه و سایر افراد بزرگ در قم را نداشتم و ندارم، ادامه داد: در این زمینه اگر از صحبت های من سو برداشتی شده قصد ما، فقط کنترل بیماری و رعایت پروتکل ها بوده است و قصد دیگری وجود نداشته است. لازم به ذکر است که روز های گذشته فیلم مربوط به بخشی از جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا منتشر شد که در آن وزیر بهداشت و سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا نسبت به عدم
ذوالنور عذرخواهی سخنگوی ستاد کرونا را نپذیرفت
ذوالنوری، نماینده قم عذرخواهی سخنگوی ستاد کرونا را رد کرد. روز گذشته سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در پیامی صوتی با بیان اینکه نسبت به صحبت های اخیر وی در جلسه ستاد سوءبرداشت شده است، گفته بود: از مردم شریف، علما و ائمه جمعه استان قم عذرخواهی می کنم.
ذوالنور، عذرخواهی سخنگوی ستاد کرونا را رد کرد
برترین ها: ذوالنوری، نماینده قم عذرخواهی سخنگوی ستاد کرونا را نپذیرفت. روز گذشته سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در پیامی صوتی با بیان اینکه نسبت به صحبت های اخیر وی در جلسه ستاد سوءبرداشت شده است، گفته بود: از مردم شریف، علما و ائمه جمعه استان قم عذرخواهی می کنم.
قم هراسی با کلیدواژه کرونا/ فیلم سخنان سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا درباره قمی ها چگونه منتشر شد؟
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، انتشار فیلمی مربوط به بخشی از جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا که در آن سخنگوی این ستاد نسبت به عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در قم، انتقاد کرده بود علاوه بر آنکه منجر به اعتراض گسترده علمای قم و مردم این شهر به بیان چنین سخنانی از سوی یک مقام رسمی و در صدا و سیما شد، با واکنش متفاوتی از سوی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهوری مواجه شد که سعی داشت
حفظ وضعیت نسبتا مطلوب مقابله با کرونا مهمترین اولویت مسئولان استان است/ در راه مقابله با کرونا نباید ...
موفقیت در اجرای دستورالعمل های بهداشتی بوده است و این امر بدون همراهی و مشارکت مردم محقق نخواهد شد. مقام عالی دولت در استان قم بیان کرد: از ستاد نمازجمعه استان قم به دلیل همراهی با سیاست های استان در بحث کنترل کرونا قدردانی می کنیم. وی گفت: علما و مراجع تقلید در برپایی مراسم عزاداری در مناسبت های مختلف همواره به یک الگوی راهنما و راهگشا برای عزادارن و هییات مذهبی عمل کرده
این چه شیوه انتقاد کردن است آقای پناهیان؟
شعار سال : به دنبال انتقاد علیرضا رئیسی از برگزاری بدون پروتکل مراسم عزاداری در شهر قم و هشدار درباره احتمال شیوع دوباره کرونا؛ حجت الاسلام احمد پناهیان خواستار محاکمه و برخورد با معاون وزیر بهداشت شد. دکتر رئیسی گفته بود: برگزار کنندگان مراسم های روز های اخیر در قم مسئول مرگ های آینده هستند. احمد پناهیان در سخنرانی روز گذشته خود گفته بود: انسان حقیر به مردم قم توهین کرد! چه کسی گفته
انتقاد استاندار قم از ادبیات سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا / هیچ عقل سلیمی نمی تواند از استان قم تقدیر ...
سیاست گذاری ائمه جمعه نماز جمعه در قم دیرتر از سایر کشور برگزار شد با همراهی ائمه جمعه این کار به تأخیر افتاد که قابل تقدیر است. همدلی مردم؛علما و مسئولان درنبرد با کرونا استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود به هم دلی و همراهی مردم ؛علما و اصناف و هم چنین مسئولان درنبرد با کرونا اشاره و عنوان کرد: علما و مراجع استان از همان روز اول شیوع کرونا پشتیبان ستاد مقابله با کرونا
عذرخواهی معاون وزیر بهداشت از مردم قم/قصد بی ادبی و توهین نداشتم
عذرخواهی معاون وزیر بهداشت از مردم قم/قصد بی ادبی و توهین نداشتم به گزارش قم نیوز نشست امروز ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی پاسخ به عملیات بحران استان در سالن کرامت استانداری با پخش پیامی از معاون وزیر بهداشت و سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا همراه بود. علیرضا رئیسی در این فایل صوتی با اشاره به این که کشور در مبارزه با کرونا شرایط سختی را پشت سر گذاشته است تصریح کرد: بدیهی
قدردانی از همراهی مردم قم در رعایت شیوه نامه های بهداشتی مقابله با کرونا
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سرمست صبح امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران استان افزود : سال گذشته مردم و کشور با یک ابر بحران مواجه شده که هیچ رنگ و نژاد و قومی نمیشناسد و فرصت برای مقابله با این بحران بسیار کوتاه بود. وی با اشاره به هم افزایشی نیروها در برخورد با این بحران گفت: باید با دوری کردن از هرگونه حواشی در این رقابت پرتنش و در این صحنه نبرد شرکت کنیم. وی حفظ
رئیس دانشگاه علوم پزشکی:وزیربهداشت از مردم قم قدردانی کرد
مقابله با کرونا، نقش بی بدیل مراجع تقلید ، علما و مردم و جایگاه ویژه قم را در سطح استان نشان می دهد. رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم، اظهارات اخیر سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا را موجب رنجش مردم قم دانست و گفت: در تماس تلفنی که شب گذشته با وزیر بهداشت داشتم، وزیر از زحمات و اقدام های انجام شده در قم و همراهی مردم قم تقدیر کرد. قدیر با بیان اینکه باید از مردم قم به دلیل اظهارات
در راه مقابله با کرونا نباید دچار حاشیه شویم
مسیر مقابله با کرونا ادامه یابد، تا اجازه اوج گیری موج چهارم کرونا در استان رقم نخورد، در آن صورت آنگاه هیچ عقل سلیمی نمی تواند از استان ما تقدیر نکند. سرمست، اقدام های ستاد سیاستگذاری ائمه جمعه استان در همراهی با ستاد استانی مقابله با کرونا و رعایت دستورالعمل های بهداشتی را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: با وجود اینکه امکان برگزاری نماز جمعه قم در یک هفته زودتر نیز وجود داشت ولی با همراهی
برپایی نماز جمعه در استان قم را به مرگ هموطنانمان در پیک بعدی کرونا ربط ندهید!
به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جمعی از تشکل های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم در نامه ای به سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا نوشتند: آیا با توجه به عکس های مراسم نماز جمعه می توان به این راحتی مسئولین مربوطه چه در دانشگاه علوم پزشکی قم و چه مسئولین برگزاری این قبیل مراسم را متهم به بی مبالاتی و مرگ هم وطنان عزیزمان در پیک بعدی کرونا دانست؟ سهم مدیران کلان بحران کرونا ویروس از موج های
معاون دادستان قم: اظهارات سخنگوی ستاد ملی کرونا بر اساس چه مستنداتی بود؟
به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم ، روح الله مسلم خانی امروز در جلسه در جلسه ستاد پیشگیری؛هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان که در سالن کرامت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: صحبت رئیسی سخنگوی ستاد ملی کرونا باید بیشتر موردبررسی قرار گیرد این سخنان ظلم بزرگی به استان قم و قمی ها بود درحالی که استان قم در خط مقدم مقابله با کرونا است و نتایج این مدیریت می تواند الگویی برای دیگر استان ها باشد
عذرخواهی سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا از مردم قم + فایل صوتی
به گزارش خبرگزاری حوزه ، علیرضا رئیسی معاون وزیر بهداشت و سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا با انتشار فایل صوتی از مردم شریف استان قم عذرخواهی کرد. خاطرنشان می شود: رئیسی، چند روز قبل اعلام کرد که در برگزاری نماز جمعه و مراسم مذهبی روزهای اخیر در قم هیچ پروتکل بهداشتی رعایت نشده است،که این ادعای بی اساس و غیر واقع با واکنش های جدی مردم قم روبرو شد، لذا به کذب بودن صحبت های خود اذعان نموده و با انتشار فایل صوتی از مردم قم عذر خواهی کرده است.
فاز جدید "قم هراسی" به سبک فرافکنی های دشمنان
هفته گذشته ستاد استانی مقابله با کرونا اقامه نماز جمعه بعد از 24 هفته بود آن هم با دو هفته دیرتر از دیگر استان ها در قم با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد. اما در جلسه اخیر ستاد ملی مقابله با کرونا سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با اطلاعات بسیار اندک و تصاویری از یک مراسم مذهبی در فضای باز گزارش اشتباهی را به رئیس جمهور که سکان دار این ستاد ملی داده و گفته در نماز جمعه ای که در شهر
مقصر اصلی بازار بورس دولت است نه مجلس
مراکز دینی سخن گفت و اعلام کرد که در این مراکز پروتکل های بهداشتی رعایت نشده است، آقای رئیسی به گزارش های غلطی که به شما در این مورد داده می شود توجه نکنید، خودتان بیایید و از نزدیک شاهد رعایت پروتکل های بهداشتی در نماز جمعه و سایر مراکز قم باشید، ائمه جماعات قم همیشه با ستاد ملی کرونا همکاری داشته اند و حتی آیت الله اعرافی عضو ستاد ملی کرونا است. وی عنوان کرد: این چه نوع صحبت کردن با مردم قم
وزارت بهداشت از مردم ولایتمدار قم عذرخواهی رسمی کند
به گزارش خبرگزاری رسا، شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم با صدور بیانیه ای از اظهارنظر های آقای دکتر علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد کرونا در مورد قم ابراز تأسف کرد؛ متن این بیانیه بدین شرح است: جناب آقای دکتر نمکی وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سلام علیکم در ابتدا به حکم وظیفه، مراتب تقدیر و تشکر جریانات سیاسی و گروه های اصولگرای استان قم را بابت