نفت 60 درصد قیمتش را از دست داد/صدور تکنولوژی در کشور پایین است - خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس ۱۳۹۳/۱۱/۲۸ - ۱۶:۱۴

نفت 60 درصد قیمتش را از دست داد/صدور تکنولوژی در کشور پایین است

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس ، محمدرضا مقدم امروز در سومین اجلاس مدیران تحقیق و توسعه و فناوری گفت: نفت 60 درصد قیمت خود را از دست داده است که همین موضوع بودجه کشور را با مشکل مواجه می کند. وی افزود: کشور وابسته به اقتصاد تک محصولی است و چون اقتصاد ما اقتصاد تک محصولی است، فروش نفت درآمد تلقی می شود. مقدم تصریح کرد: قیمت صدور منابع خام به صدور تکنولوژی بستگی دارد، اما باید اذعان کرد که صدور تکنولوژی در کشور پایین است. *فدایی منش:دانش فنی ما در کشور دچار مشکل است ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)