حاشیه نشین ها بد نام نیستند - ایسنا

ایسنا ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۱:۰۳

حاشیه نشین ها بد نام نیستند

استاندار سیستان و بلوچستان ضمن دستور پیگیری مصوبه تشکیل قرارگاه عملیاتی-اطلاعاتی در استان، گفت: قرار است دبیرخانه بازآفرینی کشور در چهار شهرستان سیستان و بلوچستان ایجاد شود. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه سیستان و بلوچستان، علی اوسط هاشمی در جمع مدیران استان در استانداری سیستان و بلوچستان با بیان مطلب بالا اظهار کرد: بر اساس مصوبات اخیر قرار است دبیرخانه بازآفرینی کشور در شهرستان های زابل، زاهدان، ایرانشهر و چابهار تشکیل شود تا بخشی از مشکل جامعه با نگاه ویژه دولت حل شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)