آغاز دور دوم سمپاشی درختان - روزنامه اصفهان زیبا

روزنامه اصفهان زیبا ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۰۹:۱۸

آغاز دور دوم سمپاشی درختان

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: دوره دوم سمپاشی درختان در مناطق 15 گانه شهرداری اصفهان از شب گذشته آغاز شده است. احمد سلیمانی پور اظهار کرد: در همین راستا از شهروندان تقاضا می شود برای جلوگیری از مسمومیت افراد خانواده خود، درب پنچره منازل و تراس های خود را بسته نگه دارند. وی با تاکید بر اینکه شهروندان از میوه درختان استفاد نکنند، افزود: برای رفع مسمومیت لازم است نانوایی ها نیز پیشخوان خود را تمیز کنند. جدول سمپاشی درختان خیابان ها در مناطق 15 گانه به شرح زیر است: ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)