اعزام 195 مبلغ دینی به مناطق شهری و روستایی اسلامشهر - خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۱:۱۲

اعزام 195 مبلغ دینی به مناطق شهری و روستایی اسلامشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از غرب استان تهران، حجت الاسلام والمسلمین علی کنگرلو صبح امروز در جمع فعالان مذهبی در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسلامشهر از اعزام 195 مبلغ دینی در ماه مبارک رمضان به مناطق شهری و روستایی شهرستان اسلامشهر خبر داد. وی اظهار کرد: بر اساس هماهنگی با ائمه جمعه اسلامشهر، چهاردانگه، احمد آباد مستوفی و واوان، امور مساجد، بخشداران شهرستان، تعداد 195 مبلغ و روحانی به مساجد، حسینیه ها، هیأت های مذهبی، ادارات و کارخانجات این شهرستان اعزام می شوند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)