فیلم | ورود موتورسواران گروه صلح و دوستی از اسپانیا به یزد - ایرنا

ایرنا ۱۴۰۳/۰۷/۲۸ - ۱۳:۵۳

فیلم | ورود موتورسواران گروه صلح و دوستی از اسپانیا به یزد

یزد- ایرنا- موتورسواران اسپانیایی در قالب 15 موتور سنگین و یک ون به عنوان سفیران صلح و دوستی از شهر بارسلون اسپانیا حرکت کردند و از طریق کشور ترکیه وارد ایران شده و پس از گذشتن از شهرهای مختلف به یزد آمدند و مقصد بعدی آنها شهر کرمان خواهد بود. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)