اولین جلسه ستاد غنی سازی اوقات فراغت شهرستان بویین میاندشت تشکیل شد - فرمانداری بوئین میاندشت

فرمانداری بوئین میاندشت ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۱:۱۸

اولین جلسه ستاد غنی سازی اوقات فراغت شهرستان بویین میاندشت تشکیل شد

اولین جلسه ستاد غنی سازی اوقات فراغت شهرستان بوئین میاندشت روز یکشنبه مورخ 95/3/23 با حضور مدیران اجرایی شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل شد. در این جلسه آقای طحانیان زاده فرماندار شهرستان طی سخنانی فرمودند :جوان و نوجوان ما پس از گذراندن اوقات تحصیل مطالعه مستمر آزمون وامتحان وظیفه اصلی مدیران اجرایی است که در تعطیلات چند ماهه تابستان حداقل در تأمین بخشی از نیازهای روحی روانی جسمانی آنان تأثیرگذار باشند و دستگاههای اجرایی می بایست برنامه های غنی سازی اوقات فراغت خود را بر اساس ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)