رانندگان پایتخت تا پایان ماه مبارک رمضان فرجه گرفتند/ هشدار راهور به خودروهای فاقد معاینه فنی - آنا

آنا ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۲:۱۳

رانندگان پایتخت تا پایان ماه مبارک رمضان فرجه گرفتند/ هشدار راهور به ...

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه همکاران ما در ماه مبارک رمضان به خودروهای فاقد معاینه فنی تذکر می دهند، گفت: پس از عید فطر پلیس از ابزارهای سختگیرانه تری برای کنترل معاینه فنی استفاده می کند و با متخلفان به صورت جدی برخورد خواهد شد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)