چین با تیم دوم در تورنمنت اطلس/رقابت ملی پوشان بسکتبال با نیوزلند - کاپ

کاپ ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۵:۱۰

چین با تیم دوم در تورنمنت اطلس/رقابت ملی پوشان بسکتبال با نیوزلند

تیم ملی بسکتبال از فردا در تورنمنت اطلس اسپرت چین به میدان خواهد رفت. به گزارش کاپ ، محمد دوست و محمود اولیاء زاده دو داور بسکتبال کشورمان امشب عازم چین می شوند تا در تورنمنت اطلس چین به قضاوت بپردازند. این طور که گفته می شود چینی ها با تیم دوم در این رقابت ها شرکت کرده اند.تیم اصلی چین در اروپا دیدارهای تدارکاتی برگزار می کند.نیوزلند با تیم اصلی و امریکا با منتخب کالج ها راهی رقابت های چین شده اند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)